Bagaimanakah untuk dipilih serta mendapat Sponsored Post/Advertorial?


Bagaimanakah, untuk, dipilih, serta, mendapat, Sponsored Post, Advertorial, Nuffnang,


Aku Berlindung Dengan Nama Allah S.W.T Daripada Godaan Syaitan Yang Direjam, Dengan Nama Allah S.W.T Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani, Aku Bersaksi Bahawa Tiada Tuhan Yang Layak Disembah Melainkan Allah S.W.T Dan Aku Bersaksi Bahawa Nabi Muhammad S.A.W Itu Pesuruh Allah S.W.T. Assalammualaikum W.B..T dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog iskandarX Society.

Ok setelah is send ticket dan inilah jawapan yang is terima, tapi is send dalam Bahasa Melayu, Apa yang diberitahu kepasa is ialah blog perlulah aktif serta menpunyai lebih seribu pelawat setiap hari, aktif bermakna update entri hari2 dan jangan la seminggu dua baru nak update sekali, serta pemilihan kepada Sponsored Post / Advertorial ini adalah sebenarnya bergantung sepenuhnya kepada Advertiser iaitu client kepada Nuffnang itu sendiri jika dorang berkenan kat blog korang, Advertiser akan contact korang melalui Nuffnang.

Pihak Nuffnang hanya akan rekomen sahaja blog korang kepada Advertiser. Tapi is rasa bukan 1k UV je diperlukan nie sebab blog2 yang is tengok ada Sposored Post semuanya jumlah pelawat berbelas-belas K UV setiap hari. Kalau blog kita baru nak mencapai 1kUV alamat boleh makan asap je la. Takat performance blog is nie pun boleh makan asap gak nie ahak jom kita tanam backlink banyak2 lagi dan blogwalking dengan lebih giat lagi ok?

Takpayah sumpah-seranah, maki hamun atau kecewa, rezeki di Tangan Allah S.W.T, bila dah datang jangan lupa bersyukur ok?

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers