Fizz Tidak Tipu, Bekas Tunang Dah Mengaku Kahwin!


Fizz, Tidak, Tipu, Bekas, Tunang, Dah, Mengaku, Kahwin, Artis Malaysia, Hiburan, Malaysia


KUALA LUMPUR, 22 FEB 2013: Kisah Fizz Fairuz masih belum temui jalan penghujung walaupun semalam, suami kepada bekas tunangnya yang hanya ingin dikenali sebagai Ramli tidak menyalahkan pelakon itu dalam hal ini.

Ceritera ini bertambah panjang apabila bekas tunang Fizz yang bernama Azlyn Massiela turut tampil ke depan dengan menyatakan bahawa Fizz Fiaruz berbohong dna dia langsung tidak pernah berkahwin sebelum ini.

Dalam laporanm BERITA HARIAN hari ini, Fizz menyatakan bahawa Azlyn sudah mengakui bahawa dia pun sudah berkahwin menerusi perbualan telefon sebaik saja bekas tunangnya itu mengetahui bahawa dia sudah pun berjumpa dengan Ramli.

"Selepas bertemu lelaki itu (Ramli), saya bercakap dengan Azlyn. Saya tidak marah, walaupun hati saya kecewa. Azlyn seperti terkejut apabila rahsianya itu telah terbongkar. Azlyn mengakui berkahwin dengan lelaki itu, tetapi caranya, seperti tiada apa-apa, seperti perkahwinan itu tidak sah. Mana boleh, berkahwinlah di hujung dunia sekalipun, pernikahan mereka tetap sah di sisi agama.

"Cuma mereka perlu daftar dalam negara untuk mendapat sijil kahwin yang sah. Namun, perkahwinan mereka tetap sah walaupun tidak didaftarkan," kata Fizz.

Mengambil keputusan untuk tidak menjelaskan lebih panjang, Fizz memberitahu peristiwa yang berlaku ini melibatkan maruah diri dan keluarga.

"Saya tidak mahu komen panjang lebar soal ini kerana saya tidak mahu terus mengaibkan Azlyn dan keluarganya. Tetapi saya perlu menjawab persoalan ini kerana saya tidak mahu terus dituduh sebagai penipu dan menganiaya hidup orang.

"Saya bercakap benar kerana ini soal maruah saya dan keluarga," ujar Fizz Fairuz yang turut berkata Azlyn Massiela memberi alasan dia dilarikan dan terpaksa berkahwin dengan usahawan itu.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers