Dituduh Perogol, Mohd Mentor Bakal Buat Sidang Media!


Dituduh, Perogol, Mohd Mentor, Bakal, Buat, Sidang, Media, Artis Malaysia, Hiburan, Malaysia


KUALA LUMPUR, 20 FEB 2013: Rezeki Juara Mentor 4, Mohd Izwan Mohd Nor atau Mohd,25, dalam bidang nyanyian dilaporkan hilang serta merta apabila dia didakwa merogol kekasihnya.

Menurut laporan portal MStar, dakwaan terhadap Mohd yang pernah menjadi protege Ziana Zain itu datangnya daripada seorang penyanyi wanita yang ingin menganiaya dirinya.

"Setelah selesai disiasat polis, Mohd terpaksa menanggung malu dan semua aktiviti pentas dia di batalkan serta merta. Perlantikan dia sebagai Ikon Kementerian Pengajian Tinggi turut terjejas dan inilah adalah peristiwa yang cukup buruk berlaku dalam hidup Mohd," kata ahli keluarga Mohd yang tidak mahu identitinya disebarkan.

Menerusi laporan akhbar terhadap kes ini, juara program realiti didakwa telah merogol teman wanitanya pada 31 Januari 2013, jam 12.40 tengah hari di rumah pemuda tersebut di Ukay Perdana,Ampang.

"Selain malu, Mohd juga telah dipanggil perogol. Mohd amat malu, namun percaya kejadian ini ada hikmahnya," ujarnya.

Setelah Mohd dibebaskan beberapa hari selepas siasatan selesai, penyanyi ini berhasrat untuk mengambil tindakan lanjut bagi membersihkan namanya itu. Satu sidang media khas bersama peguamnya telah dilakukan selepas segala urusan polis dan pihak mahkamah selesai.

"Ini adalah kenyataan saya bagi pihak Mohd yang mahu menjelaskan agar semua pihak yang selama ini memandang serong kepadanya memahami masalah beliau.

"Beliau berjanji, satu sidang media akan dibuat tidak lama lagi selepas segala-galanya selesai," jelasnya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers