Almy Nadia: Ini Hukum Karma Buat Fizz Fairuz!


Almy Nadia, Ini, Hukum, Karma, Buat, Fizz Fairuz, Artis Malaysia, Hiburan, Malaysia


Teks oleh Syafiqah Jalal

KUALA LUMPUR, 20 FEB 2013: "Apa yang boleh saya katakan, apa yang terjadi adalah hukum karma buat Fizz Fairuz," kata pelakon, Almy Nadia kepada murai.com.my ketika diminta mengulas mengenai Fizz Fairuz yang disahkan putus tunang dengan wanita lain yang akhirnya diketahui sebagai sebagai isteri orang.

Menurut laporan Harian Metro hari ini, aktor yang bertunang pada 10 Februari lalu itu mengakui pertunangannya dengan wanita berusia 26 tahun itu hanya mampu bertahan selama seminggu saja.

Fizz yang bertunang dengan isteri seorang usahawan berusia 40-an itu mendakwa berkemungkinan besar dia terkena buatan orang.

Dalam pada itu Fizz turut memberitahu Almy pernah menyuruhnya berubat secara alternatif selepas menyaksikan keadaannya tidak terurus sejak berkenalan dengan wanita tersebut.

Tidak mampu mengulas lanjut, Almy Nadia yang dihubungi murai.com.my akui sebelum ini dia sudah lama mengetahui mengenai Fizz yang didakwa terkena buatan orang.

"Dia bukan baru sahaja sakit, tapi sebenarnya dia sudah lama sakit dan saya tahu tentang penyakitnya itu," luahnya yang tidak berniat untuk mengulas lanjut.

Dunia industri hiburan telah digemparkan dengan foto-foto pertunangan Fizz Fairuz baru-baru ini selepas dia dikatakan telah pun bertunang dengan Azlyn Massiela di Taman Pelindong Damai, Beserah, Kuantan Pahang pada 10 Februari 2013.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers