Rozita Che Wan Ke London, Bukan New Zealand Ya!

KL, 13 DIS 2012: Kesian betul Murai Batu dengan nasib yang menimpa aktres jelita Rozita Che Wan. Asal ada saja cerita pasal suami kepada penyanyi popular Dato` Siti Nurhaliza, Dato` Khalid Mohd Jiwa pasti ia akan dikaitkan dengan pelakon kelahiran utara yang berstatus janda ini.

Pasal Dato` Khalid atau Dato`K kemalangan di Queenstown, New Zealand akibat menunggang motorsikal berkuasa tinggi bersama rakan-rakannya pun, Rozita Che Wan atau Che Ta turut terkena tempiasnya. Kononnya, Che Ta turut berada di sana untuk menemani Dato` K.

Bukan setakat itu, ada juga yang daring bertanya soalan tersebut daripada Murai Batu. Ish Ish Ish...Tak baik betul buat tuduhan yang melampau dan melulu macam tu.

Rozita Che Wan Ke London, Bukan New Zealand Ya!


Lagipun, logik ke Che Ta berada di New Zealand tu sedangkan pada hari Rabu (13 Disember 2012), dia terlibat dengan penggambaran program Primadona di Astro Ria bersama 3 hos lain iaitu Erra Fazira, Ziela Jalil dan Raja Azura atau Kak Engku dan penggambaran program itu bermula dari jam 3 petang hingga lewat tengah malam.

Dan, pada hari semalam (14 Disember 2012), Che Ta berlepas ke London bersama anak-anaknya untuk membawa mereka bercuti dan bershopping di sana. Kalau November tahun lepas, dia pergi dengan anak-anaknya sambil ditemani adiknya Ayu Raudhah, kali ini Che Ta ke sana bersama kakaknya pula.

Che Ta bercuti ke London selepas seluruh produksi Primadona mendapat cuti...Kemudian, selepas London dia akan menjalani penggambaran ke Abu Dhabi untuk shoot drama pada 19 Disember 2012 sehingga bulan Januari dan kemudian akan ke India pula.

Jadi, pada sesiapa di luar sana, janganlah cepat percaya pada gosip tersebut ya. Lagipun, tujuan Dato` K ke sana pun atas sebab mahu menjelajah kawasan luar bandar Queenstown, New Zealand dengan motorsikal berkuasa tinggi bersama rakan-rakannya.

Dan, ada baiknya juga kalau kita mendoakan agar Dato` K cepat pulih daripada kecelakaan yang menimpanya itu.

MURAIBATU: Tahniah buat Shila Amzah yang tercalon 2 anugerah dalam World Music Awards 2012!

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers