Pengunjung pasti terhibur

SHAH ALAM: Pihak i-City Water World berbesar hati dapat bekerjasama dengan Harian Metro (HM) dalam program Gempak Santai HM di taman tema air itu bermula hari ini dan esok.

Pengurus Perkhidmatan Korporat i-City, Tan Soke Cheng berkata, pihaknya akan memastikan lebih 20,000 pengunjung yang juga pembaca setia HM teruja dengan keseronokan yang ditawarkan di taman tema air terbaharu di Shah Alam itu.

“Pengunjung juga tidak perlu bimbang kerana kita menyediakan tempat letak kereta secukupnya. Namun, kita ingin menasihatkan pengunjung terutama ibu bapa supaya mengawasi pergerakan dan keselamatan anak-anak berikutan kehadiran pengunjung yang ramai,” katanya, di sini, semalam.

Pengunjung pasti terhibur

Beliau berkata, pengalaman menganjurkan pelbagai acara di i-City seperti sambutan tahun baru dan konsert meyakinkan mereka bahawa semua pengunjung yang hadir akan pulang dengan gembira. “Kita berharap dapat bekerjasama lagi dengan Harian Metro dalam program lain yang akan datang,” katanya. Tan berkata, sempena program itu, pengunjung Gempak Santai juga berpeluang mendapat satu tiket percuma untuk memasuki tempat menarik di i-City seperti Snowwalk, Fun-World termasuk Trick Art Museum, 5D Cinema, Bumper Cars serta permainan arked, City of Digital Lights termasuk Tier Carousel, SuperSwing, Pirate Ship, Dessert Adventure dan Cross-country Trail dengan membeli i-card berharga RM100. “Promosi ini hanya diberikan kepada pemakai gelang Gempak Santai HM dan ia sah sebelum jam 6 petang sepanjang karnival itu,” katanya.

Dalam pada itu, penonton juga berpeluang menyaksikan konsert percuma iaitu Konsert Gempak Santai yang akan berlangsung di pentas utama, i-Walk di i-City bermula jam 9 malam ini.


Konsert berkenaan menampilkan penyanyi popular seperti kumpulan May, Bandi Amuk, Ezad Lazim, Lena AF, Haiza, Ainan Tasneem serta Azrul Raja Lawak selaku pengacara.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers