Busuk.org tak ban pun ping untuk blog lucah?

Assalammualaikum w.b.t, dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog iskandarX Society. Korang baca tajuk pun korang rasa geram kan? Busuk.org boleh lepas ping untuk blog lucah.

Kalau is pingkan kekadang tajuk s e k s i sekali pun kena kuarantin dulu masakan pulak blog lucah boleh ping terus dan approve tanpa kena kuarantin pulak? Nampak macam berat sebelah je nie walau admin busuk.org? Takkan kot?



Tkkan sebab dorang posting video admin busuk tak nak tapis kowt? Yang ping kan tajuk seakan lucah kena kuarantin pulak? Pertimbangkan lah balik wahai admi busuk.org, bukan is nak mengajar tapi system berat sebelah nie.

Jawapan daripada admin Busuk.org kat sini.

Comments

  1. salam. saya dari busuk.org. terima kasih dengan artikel ini. untuk pengetahuan awak, busuk.org juga tidak lari dengan kekurangan. kadang2 ada artikel yang terlepas filter oleh sistem kami. ada lebih eloknya, awak flag artikel itu, tulis lucah dan admin akan delete artikel itu. anda pun tidak memberi link yang admin busuk.org boleh trace. bagaimana kami nak delete entry lucah sekiranya hanya admin busuk.org yang memainkan peranan? dimanakah peranan anda? untuk pengetahuan anda, busuk.org ini ditubuhkan percuma, semata-mata untuk menolong blogger2 mendapat hits, setiap admin tidak mendapat gaji atau upah dengan busuk.org ini. iklan yang diperolehi pun hanya cukup untuk membayar server kami yang begitu mahal setiap bulan. setiap admin bukanlah full time admin busuk.org. kami juga ada masa dan kerja yang kami perlu fokuskan. apa guna function flag sekiranya readers tidak menggunakannya? apa perlukah anda membuat artikel ini untuk menunjukkan sikap tidak puas hati anda kepada busuk.org? pihak busuk.org tidak meminta satu sen pun dari anda, kami hanya meminta sekadar tolong membaca artikel yang di ping oleh blogger dan flag sekiranya artikel itu tidak sesuai untuk tatapan umum. berblogginglah secara professional. jangan hanya mengejar trafik murahan. kami tahu anda blogger yang expert. maaf di atas segala kata2 kami. kami hanya tidak ingin dianggap berat sebelah oleh sesetengah pihak. sekian. harap maklum. -mya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeaahhh segala payah jerih busuk.org is amat hargai dan fahami sebab is pun pernah kelola artikel directory yang last2 kena close down sebab kos terlalu tinggi. Artikel ini is buat bukan untuk mengajar atau menunjukkan perasaan tidak puas hati cuma kehairanan tentang kebocoran, selepas ini jika is jumpa artikel lucah kat busuk.org akan is flag kan ia untuk membantu bersama menjaga kualiti busuk.org yang sememangnya terbaik sebagai Ping Aggregator dalam Malaysia.

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers