Julia Perez Kutuk Drama Malaysia,Cari Publisiti Murahan?

KL, 13 DIS 2012: Apa sudah jadi dengan pelakon dari Indonesia, Julia Perez yang secara terang-terangan berani mengutuk drama Malaysia? Apa sebenarnya agenda yang cuba dilakukan oleh Julia Perez?

Adakah dia sengaja mencari kontroversi demi meraih publisiti? Atau mungkinkah dia pandai mengatur langkah untuk menempatkan dirinya di dalam industri hiburan tempatan?

Apa sekalipun, mengikut kefahaman Murai Batu, Julia Perez bukanlah seorang pelakon yang popularitinya dikenali menerusi bakatnya di negara seberang. Sebaliknya, dia lebih popular kerana kontroversi demi kontroversi.

Julia Perez Kutuk Drama Malaysia,Cari Publisiti Murahan?


Malah, kalau tidak silap Murai Batu, aktres seksi ini pun mula dikenali di Malaysia disebabkan pelakon berkenaan mendapat tawaran berlakon oleh pengarah tempatan bernama Murali Abdullah.

Jadi, hebat sangatkah lakonan Julia sehingga dia berani dan lantang memberikan komen di twitter milik peribadinya itu. Dalam pada itu, Murai Batu juga terfikir adakah wajar apa yang dijawab oleh Presiden Seniman si abang Zed Zaidi itu secara terang-terangan?

Namun, secara profesionalnya, Murai Batu kagum dengan Zed Zaidi yang berani memperjuangkan industri seni hiburan tempatan Pun begitu, ada baiknya perkara sebegini dibincangkan secara dalaman kerana tidak mahu ia mengeruhkan hubungan Malaysia dan Indonesia.

Apapun, peminat dan pembaca naskah hiburan lebih bijak untuk menilai tindakan Julia Perez yang boleh dianggap keterlaluan itu.

Berikut adalah status twitter yang dilemparkan Julia Perez terhadap industri hiburan Malaysia dan Zed Zaidi.

- Nunggu giliran take..sambil nonton sinetron malaysia..oh my GOD..indonesia kita jauuh majuuu..kita majuu sekaliii..banga jd orang indonesia

- Woiii malaysia?? Gw mau nanya neh..kalo aye shoting film pake bikini di kolam renang dinegara you..bahaya ngak??? Ada uu tak? Jawab???

- WOI!! KAU yg BIADAB!! RT @rozaidijamil

- You sgt JAHAT!! Uknow..ingat banyak artis malaysia juga di indonesia!!

- gara2 bilang sinetron malay kurang bgs ane di haram2 ke malaysia.oksemua politikus malaysia hrs keluar dr indonesia krn menghina BJ habibie! Puas pas

- Kalian pikir dunia ini yg hebat malaysia!! Kita ngak bisa cekal kalian!! Duehhh so stupid coment!

MURAI BATU: Berharap Harimau Malaya masuk final malam ni!

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers