Sedari awal Romie mahu jadikan Hanez Suraya teman hidup

Sedari awal Romie mahu jadikan Hanez Suraya teman hidup Oleh Zaidi Mohamad

zaidim@bh.com.my

KUALA LUMPUR: Jodoh memang kuat antara Hanez Suraya dan bakal suaminya, Romie Razin Adilha. Biar pernah diuji pelbagai rintangan termasuk kisah hubungan terputus di tengah jalan, cinta pasangan ini sedang menuju ke penamat yang indah serta membahagiakan.

Romie yang akan genap 35 tahun pada 29 Januari ini berkongsi cerita dengan BH. Mereka bertunang 3 Januari lalu di kediaman keluarga Hanez di Seremban.

"Syukur Alhamdulillah segala-galanya terus dipermudahkan. Niat saya dari awal mengenali Hanez memang nak jadikan dia sebagai teman hidup saya. Tetapi lumrah dalam mana-mana hubungan pasti ada rintangan yang melanda.

"Ia menjadi kayu pengukur sejauh mana hubungan ini akan bertahan. Dalam hubungan kami pun, kami pernah melalui fasa berantakan. Tetapi saya tak pernah putus asa untuk terus memilikinya sekali gus memperisterikannya.

"Ketika kami putus. Saya rasa kehilangan. Anak saya (dari perkahwinan terdahulu) pun sudah rapat dengannya. Jadi saya cuba memujuknya kembali. Tetapi bukan senang untuk memenangi semula hatinya," kata Romie.

Akan tetapi semuanya akui Romie seakan dipermudahkan.

"Kes perceraian saya dengan bekas isteri juga sudah berakhir. Tiada tekanan lagi. Ketika berdepan kes itu, Hanez pula dengan masalah kerjayanya yang dikatakan jatuh merudum," katanya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers