Adegan Ranjang & Penampilan Seksi Bikin Marsha Gementar

Adegan Ranjang & Penampilan Seksi Bikin Marsha Gementar

Adegan Ranjang & Penampilan Seksi Bikin Marsha Gementar

Industri filem tempatan yang kini dibanjiri dengan filem-filem komedi yang mendapat sambutan di panggung bukanlah penghalang bagi filem Laga untuk tampil dengan nilai dan pengisian yang tersendiri.

Namun dalam pengisian yang cuba menampilkan budaya laga ayam di kalangan orang Melayu itu, terselit elemen sensual melibatkan pasangan suami isteri lakonan Wan Hanafi Su dan Marsha Milan yang dilihat antara adegan penarik untuk penonton ke panggung.

Marsha yang ditemui pada malam gala tayangan perdana filem Laga itu menjelaskan bahawa dia bersedia untuk sebarang implikasi serta tanggapan penonton terhadap penampilan seksinya di dalam filem tersebut.

“Memang tidak dapat dinafikan adegan tersebut pasti akan mengundang pelbagai kritikan tetapi diharapkan penonton harus melihat daripada sudut positif. Adegan itu pun diwujudkan mempunyai mesej yang tersendiri dan di selitkan metafora.

“Dalam pada itu ia dapat menambah rasa dalam filem yang sebenarnya mahu menonjolkan budaya laga ayam namun dalam masa yang sama hubungan suami isteri turut menyumbang kepada kehidupan seharian manusia biasa.

“Saya sebelum ini juga sering dikaitkan dengan imej seksi jadi persedian mental sudah ada. Cuma dalam Laga ini adegan tersebut dibuat dengan teknik kamera yang menggambarkan seolah ia benar agar ia kelihatan logik,” jelas Marsha mengenai isu penampilan seksi serta adegan ranjangnya bersama Wan Hanafi Su didalam Laga.

Berada didalam kelompok pelakon-pelakon yang hebat seperti Wan Hanafi Su dan Eman Manan, aktres berasal dari Sabah ini mengakui mendapat tunjuk ajar daripada mereka serta membuatkan dia lebih mahu memperbaiki mutu lakonan.

“Tujuan saya terima tawaran membawakan watak Ayu juga didorong perasaan ingin mencuba sesuatu yang baru dan meletakkan ia sebagai cabaran buat diri saya sendiri untuk lebih versatil dalam dunia lakonan.

“Dikelilingi pelakon hebat dalam set Laga, saya beruntung kerana mendapat tunjuk ajar daripada Eman Manan serta Wan Hanafi Su juga banyak membantu bagi memudahkan saya menghidupkan watak Ayu terutama sekali yang melibatkan adegan yang panas bersama Hassan Laga.

“Banyak perkara yang pada mulanya membuatkan saya gementar berada disamping pelakon hebat seperti mereka tetapi lama-kelamaan ia membuatkan saya lebih fokus untuk membuat yang terbaik untuk watak Ayu,”jawab Marsha mengenai penampilannya di layar perak kali ini banyak memberikan ilmu baru untuknya.

Ayu lakonan Marsha akan tampil bergandingan dengan Wan Hanafi Su sebagai Hassan Laga iaitu suaminya untuk filem arahan Ismail Yaakob, Laga yang bakal ditayangkan pada 26 Januari ini.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers