Siwon Super Junior menghadiri pembukaan acara pop-up amal 'dua orang pemain Kopi Choi Siwon Kedai' kafe


Siwon, Super Junior, menghadiri, pembukaan, acara, pop-up, amal, dua, orang, pemain, Kopi Choi Siwon, Kedai', kafe, KPOP, Hiburan


Siwon Super Junior membuat transformasi ke barista untuk pembukaan kafe 'dua orang pemain Kopi Choi Siwon Kedai' pop-up di Myeongdong, Seoul pada 30hb.

Acara itu diadakan di kedai Myeondong rantaian kafe untuk meraikan pembukaan acara amal oleh Siwon.

Seorang wakil yang hadir pada majlis itu mendedahkan, "Selama tiga bulan, pelbagai barangan makanan seperti kopi, sandwic, dan biscotti di bawah nama Choi Siwon akan dijual di sini, dan keuntungan akan didermakan kepada mereka yang memerlukan ... Menjual 10000 'harapan Biscotti' akan membawa di 10000000 KRW (~ 9.200 USD), dan dengan keuntungan barangan lain, kita berharap bahawa kita akan menjadi mampu untuk meningkatkan 50000000 KRW (~ 46.000 USD) untuk menderma kepada yang amal pilihan Siwon ini serta tempat-tempat lain. "

Untuk menunjukkan sokongan mereka, peminat dari seluruh dunia terbang untuk menghadiri permulaan acara itu, dan sebagai balasan, Siwon berkhidmat mereka makanan ringan seperti biscotti dan kopi bahawa dia bersedia dirinya.

Daftar keluar gambar dari acara di bawah ini!









Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers