Lee Jong Suk dan Kim Woo Bin dari 'Sekolah 2013' mendedahkan laporan sekolah sebenar mereka


dari, Sekolah 2013, mendedahkan, laporan, sekolah, sebenar, mereka, Artis Korea, KPOP, Hiburan


Bintang 'Sekolah 2013' drama KBS popular, Lee Jong Suk dan Kim Woo Bin, mendedahkan laporan sebenar sekolah mereka untuk semua orang untuk melihat pada siaran khas kepada aspek di sebalik tabir 'Sekolah 2013'.

Lee Jong Suk, yang memainkan peranan Go Nam Soon - underachiever saka di sekolah - dalam drama, mendedahkan bahawa gred sebenar di sekolah tidak pernah sangat baik sama ada.

Walau bagaimanapun, guru gred-sekolah mempunyai perkara-perkara yang baik untuk mengatakan tentang pelakon. "Jong Suk adalah seorang pelajar yang sangat baik dan sopan," dia telah ditulis mengenai laporan gred beliau. Laporan beliau juga menarik mata untuk menyebut bahawa impiannya adalah untuk menjadi selebriti sejak gred pertama.

Kim Woo Bin, di sisi lain, telah diturunkan untuk menjadi seorang pelajar teladan, bertentangan dengan peranan beliau dalam drama. Beliau juga mempunyai kehadiran yang sempurna untuk semua tiga tahun di sekolah tinggi, dan telah menulis bahawa matlamat masa depan beliau adalah untuk menjadi model.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers