'Putera Moonlight' KBS menjual semua slot komersial


'Putera Moonlight', KBS, menjual, semua, slot, komersial, KPOP, Hiburan


Program baru pelbagai KBS, 'Moonlight Prince', yang dibintangi utama MC Kang Ho Dong, mencapai menjual keluar semua slot komersial dalam hanya dua episod.

Walaupun persembahan mula ditayangkan hanya dua minggu lalu, ia berjaya menjual semua slot pengiklanan berdasarkan amanah yang berat diletakkan pada MC utamanya. "Saya fikir kesan 'Kang Ho Dong' dalam permainan di sini," kata seorang anggota kakitangan KBS. "Kadar amanah dan kejayaan MC utama bermakna sangat banyak."

Semua program-program sebelumnya Kang Ho Dong telah diikuti dalam nada yang sama, dengan slot komersial menjual keluar cepat, termasuk '1 Night 2 Days 'dan' Star King '.

Tema 'Moonlight Putera' nampaknya telah memainkan peranan, serta. Acara ini berkisar menunjukkan kuiz berdasarkan buku tertentu untuk episod yang dipilih oleh tetamu, dengan semua hasil dari kuiz pergi ke arah amal pilihan tetamu. "Sejak menunjukkan mempunyai kesan positif melalui derma amal, ia mempunyai rayuan yang tinggi di kalangan pengiklan," kata seorang wakil Perbadanan Penyiaran Korea Pengiklanan.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers