iskandarX Society Hiburan - Benarkah Andrea Fonseka Cuba Bunuh Diri?



KUALA LUMPUR, 5 JULAI 2012: Penghujung tahun lalu, industri hiburan tempatan dikejutkan dengan berita penyanyi dan pelakon, Marsha Milan Londoh yang ingin membunuh diri.






Bagaimanapun, kes ini sudah reda apabila pengacara Propaganza di Astro Ria ini menafikannya dan memberitahu ianya hanyalah salah faham saja. Pun begitu, secara tiba-tiba, murai.com.my mendapat tahu, bekas Miss Malaysia Universe, Andrea Fonseka pula telah melakukan tindakan sama seperti Marsha.


Difahamkan, Andrea telah cuba untuk membunuh diri dengan memakan pil tidur disebabkan tertekan dengan masalah rumahtangganya. Namun, Andrea yang ditemui pagi semalam semasa rakaman program Propaganza telah menafikan sekeras-kerasnya telah hal tersebut.


Katanya, dia masih lagi bahagia bersama suaminya. Namun, mengakui tertekan kerana permintaan keluarga yang menginginkan anak daripadanya. Pun begitu, dia mempunyai perancangan tersendiri untuk mendapatkan cahaya mata.


Bagi mendapatkan pengakuan eksklusif mengenai isu ini, jangan lupa menonton Propaganza yang disiarkan di Astro Ria (Saluran 104),setiap Ahad jam 12 tengah hari menerusi segmen Mulut Murai bersama, Ajieb Rosdi.


Apasallah artis-artis nie kebanyakkan(bukan semua) berfikiran cetek? Sikit-sikit, nak bunuh diri, lari luar negara, minum arak, isap dadah? Kenapanya? Cuba kembali kepada Allah S.W.T yang Maha Esa. Tempat tumpuan segala makhluk.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers