Bekas jururawat jadi model seksi, kini kembali bekerja di hospital demi krisis Covid-19 #covid19 #RamadanMubarak #malaysia #kitajagakita #adele #beritaviral #korbankasih #bukangadisbiasa #youtube #nuffnang #syawal #shawwal

Bekas jururawat jadi model seksi, kini kembali bekerja di hospital demi krisis Covid-19 SOFIE Woz sebelum ini bekerja sebagai jururawat sebelum terjun ke dunia glamor dan menjadi model.

Bekas jururawat jadi model seksi, kini kembali bekerja di hospital demi krisis Covid-19 SOFIE Woz sebelum ini bekerja sebagai jururawat sebelum terjun ke dunia glamor dan menjadi model.


Dalam tempoh itu, dia mencipta nama dan pernah tampil secara bogel dalam satu iklan.

Dia juga menjadi popular kerana bercinta dengan Dj dari British, Jonathan Yates yang juga seorang penerbit muzik dan jurufoto.

Namun kata wanita berusia 28 tahun itu, dia kini kembali menjadi jururawat di Roosendaal, Netherlands.

Ia susulan keperluan tenaga kerja dalam bidang itu yang kembali meningkat akibat penularan Covid-19.




"Sudah dua minggu saya berada di rumah dan tidak melakukan apa-apa. Saya buat keputusan untuk cuba jadi jururawat semula.

"Kampung halaman saya merupakan tempat yang teruk terkesan akibat wabak itu.

"Sempadan pun dah tutup, saya tidak boleh ke luar negara untuk tawaran kerja terbaharu.

"Saya gembira dapat membantu sebagai jururawat," ujarnya.

Namun, dia tidak menolak untuk kembali menjadi model pada masa akan datang. - Daily Star.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers