Tun M sedarkan rakyat yang diperbodohkan Najib

Tun M sedarkan rakyat yang diperbodohkan Najib
Tulisan Dr Mahathir diblognya pasti akan sedar telah 'diperbodohkan-bodohkan'
dan dihina taraf pemikiran mereka oleh Perdana Menteri.

Penerangan Tun Dr Mahathir Mohamad mengenai derma RM2.6 bilion telah membuatkan ramai orang sedar mereka telah diperbodohkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Bekas Menteri Penerangan, Tan Sri Zainuddin Maidin berkata, kenyataan Dr Mahathir dalam blognya bertajuk ‘Derma RM2.6 bilion’ itu membuatkan orang ramai sedar pemikiran mereka telah dihina oleh Perdana Menteri.

Kata Zainuddin, kecuali dua orang tidak merasakan diri mereka tidak diperbodohkan kerana merasakan diri mereka lebih pintar daripada orang lain iaitu Menteri Komunkasi dan Multimedia Datuk Seri Salleh Said Keruak dan Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Abdul Rahman Dahlan.

“Atau mungkin juga kedua menteri ini sengaja membodohkan diri atau buat-buat bodoh,” katanya menerusi entri terbarunya zamkata.blogspot.com.

Dr Mahathir menerusi tulisan di blognya, menasihatkan Perdana Menteri dan penyokongnya supaya berhenti memperbodohkan rakyat berhubung isu dana berjumlah RM2.6 bilion.

Katanya, orang ramai mempunyai hak untuk mengetahui berkenaan sumbangan dana itu dan tidak percaya ia sumbangan peribadi kepada Perdana Menteri untuk pilihan raya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers