Raja Azmi: Tuduhan Saya Hina Islam Melampau

Raja Azmi: Tuduhan Saya Hina Islam Melampau

Raja Azmi: Tuduhan Saya Hina Islam Melampau

Produser filem, Raja Azmi, 54,menganggap tuduhan yang dikeluarkan oleh sebuah akbar mengenai dirinya itusudah melampaui batas.

Raja Azmi berkata, sepaptutnya tuduhan mengatakan diamenganggap upacara bacaan doa dalam majlis anjurannya baru-baru ini tidakpenting adalah bertentangan dengan kejadian sebenar yang berlaku.

“Saya bukan tidak puas hati dengan tulisan yangdikeluarkan  mengenai saya tetapi sayaterkilan dan kecewa dengan sikap penulis itu, seolah-olah dia ada personal attackterhadap saya.

“Cara dia menulis itu seolah-olah seperti menuduh saya memperlekehkanserta menghina agama Islam. Hanya Tuhan sahaja yang tahu kebenarannya tetangapa yang saya maksudkan.

“Bagaimana dia boleh tulis begitu, sedangkan dia sendirikata dalam artikel itu dia hanya mendengarnya dari seorang kawan tapi seolah-olahtelah menuduh saya secara terus.

“Sepatutnya, dia datang kepada saya dan bertanyakan mengeanihal itu sebelum menulisnya. Ia memang sangat melampaui batas,” katanya kepadamurai.com.my ketika dihubungi.

Laporan itu turut mendakwa Raja Azmi mengeluarkan kenyataanberbaur sindirian bahawa bacaan doa wajar dilakukan di surau atau masjid sajadan bukan pada majlis hiburan.

Meskipun terpaksa menanggung malu di atas artikel yangdikeluarkan itu, Raja Azmi berkata dia tidak akan mengambil tindakanundang-undang kepada akbar tersebut sebaliknya berharap penulis berkenaan sedarakan kesilapannya.

“Saya tidak akan mengambil tindakan untuk menyaman maluakbar tersebut walaupun saya berasa agak malu dan terikilan. Tak perlu jugaminta maaf kepada saya kerana dia salah terhadap etika penulisanya sendiri yangsaya anggap tidak professional.

“Cuma saya harap dia sedarlah akan kesilapnya dan berubahkanmenulis begitu yang tiada kesahihannya. Apa salahnya dia bertanyakan atausiasat dulu kebenarannya sebelum menulis secara melulu,” luahnya lagi.

Comments

  1. siapalah kita untuk menuduh orang dengan isu berat begitu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah Bunda, memang berat gila tuduhan macam tu, kalau kena batang hidung kita mesti marah giler kan?

      Delete
  2. Replies
    1. nak buat macam mana setiap spekulasi orang berbeza-beza ada yang ok ada yang main fire je.

      Delete
  3. Replies
    1. gosip liar memang macam tu kekadang jelas kekadang tak berapa clear kekadang tak betul pun.

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers