Muhyiddin jadi talian hayat UMNO

Muhyiddin jadi talian hayat UMNO
Jika benar seperti khabar angin beliau akan dipecat
9 September ini, ia diibarat menggali lubang sendiri

Sebarang tindakan penyingkiran Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin daripada parti itu akan menyebabkan ia bertambah parah.

Jika benar seperti khabar angin beliau akan dipecat 9 September ini, ia diibarat menggali lubang sendiri.

“Orang cakap Muhyiddin akan dipecat 9 September ini, kalau benar ia ibarat orang mengantuk disorongkan bantal ibarat gali lubang makin dalam,” kata Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA), Datuk Ibrahim Ali.

Bagi menyelamat keadaan beliau melihat hanya pemilihan semula bekas Timbalan Perdana Menteri yang boleh menyelamatkan kelangsungan politik UMNO di negara ini.

Katanya, hanya dengan cara itu ia dapat mengukuhkan semula UMNO sekaligus membantu kemenangan Barisan Nasional (BN) pada pilihanraya umum yang akan datang.

“Talian hayat UMNO pada PRU 14 ini duduk pada Muhyiddin, kalau bijak, Najib perlu mengembalikan semula jawatan Timbalan Perdana Menteri kepada Muhyiddin.

” Malah… talian hayat UMNO kini begantung kepada sokongan orang Melayu, tapi kalau kasihan kepada Zahid, jawatan Timbalan Perdana Menterinya hanya kekal dua tahun sahaja,” katanya semasa sidang media di Ibu Pejabat PERKASA pada Rabu.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers