Masa depan Rashid kabur

Kuala Lumpur: Walaupun membatalkan hasrat meletak jawatan selepas berbincang dengan Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin Abu Bakar, namun Rashid Sidek masih belum pasti sampai bila dia mampu bertahan berhubung kemelut yang melanda dirinya dengan Presiden Persatuan Badminton Malaysia (BAM), Tan Sri Tengku Mahaleel Tengku Ariff.

Ketua Jurulatih Perseorangan negara ini yang kembali bertugas selepas bercuti selama lapan hari, semalam berkata, sama ada dia akan meninggalkan badan induk itu atau sebaliknya bergantung kepada keadaan semasa.

“Buat masa sekarang saya masih jurulatih BAM dan saya akan teruskan kerja seperti biasa terutama bagi mempersiapkan pemain menghadapi Kejohanan Dunia (di Copenhagen, Denmark pada 25 hingga 31 Ogos) dan Sukan Asia (di Incheon, Korea Selatan pada 19 September hingga 4 Oktober).

“Memang menteri ada menghubungi saya semalam (kelmarin) dan menasihatkan untuk bersabar dan menyelesaikan masalah dengan baik.

Saya akan teruskan kerja namun, saya belum tahu lagi masa depan saya selepas ini...

Berita lanjut dapatkan akhbar BH hari ini

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers