Cinta pasangan sarkas

Berpegang teguh kepada prinsip saling mempercayai dan menyokong kerjaya antara satu sama lain membuatkan pasangan penghibur sarkas ini lebih teguh menghadapi segala rintangan dalam kehidupan berumah tangga.

Tidak seperti kebanyakan pasangan suami isteri yang melihat bekerja di bawah satu bumbung mendatangkan masalah, artis Aerial, Andrea Tomko, 43, dan suaminya Rob Alton, 49, lebih selesa membuat persembahan bersama-sama.

Akui kedua-duanya, seperti kebanyakan pasangan lain, mereka juga pernah melalui detik kejatuhan, namun mereka mengamalkan sikap berkomunikasi dan berbincang apabila menghadapi masalah.

Berpisah hanya pada saat melakukan persembahan, kedua-duanya mengaku tanpa salah seorang berada di sisi, mereka rasa kosong dan tidak dapat memberi fokus kepada rutin kerjaya masing-masing.

Kagum dengan isteri

Ibarat belangkas, Alton yang juga pemenang Kejohanan Dunia BMX 1989, meletakkan egonya ke tepi dan melihat isterinya sebagai wanita tabah dan bersemangat tinggi.

Katanya, kekuatan isteri berusaha meneruskan kehidupan selepas pernah mengalami kecederaan teruk turut membuatkan dirinya lebih menghargai hubungan cinta terjalin itu.
“Saya pernah hampir kehilangan isteri.

Melihat dirinya terlantar di hospital selama 11 hari koma akibat keretakan tulang belakang dan patah tulang kaki kerana jatuh dari ketinggian 10 meter membuatkan saya sedar betapa pentingnya Tomko dalam hidup ini.

“Tomko jatuh ketika dia melakukan persembahan akrobatiknya menggunakan gegelung direka sendiri. Biarpun kemalangan itu sudah berlalu tujuh tahun lalu, tapi kesakitan yang dilalui isteri masih jelas dalam ingatan saya.

Berita lanjut dapatkan akhbar BH hari ini


View the original article here

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers