Asmidar Sibuk Cari Wajik Bukan Sebab Mahu Nikah Raya Ini

Asmidar Sibuk Cari Wajik Bukan Sebab Mahu Nikah Raya Ini


Asmidar sibuk cari wajik bukan sebab mahu nikah raya ini tetapi kerana dia mahu bawa juadah tersebut untuk ke majlis rumah terbuka rakannya.

KUALA LUMPUR, 16 JUL 2014: Penyanyi Asmidar atau nama sebenarnya Norhasmidar Ahmad akui dia benar-benar ingin mencari pembekal berdekatan yang menjual juadah tradisi, Wajik sebelum menjelangnya Syawal ini.

Asmidar berkata dia ingin mencari Wajik kerana dia mahu bawa juadah tersebut untuk ke majlis rumah terbuka rakannya.

Namun tanpa ditanya dia terus menepis dakwaan kononnya juadah itu mahu dijadikan sebagai sebahagian untuk majlis istimewa seperti pernikahannya atau pertunangannya.

Asmidar Sibuk Cari Wajik Bukan Sebab Mahu Nikah Raya Ini


"Saya mencari Wajik untuk dijadikan juadah Hari Raya di kampung dan juga sebagai buah tangan untuk rakan saya yang mengadakan rumah terbuka pada Raya pertama di Kuala Lumpur.

"Wajik itu kan juadah tradisional, jadi sajalah saya tambah sebagai sebahagian juadah pada hari raya ini.

"Bukannya sebab saya nak kahwin atau nak bertunang ya. Tapi malangnya hingga kini saya belum jumpa lagi penjual Wajik," katanya kepada murai.com.my.

Sementara itu, Asmidar sempat memberitahu dia tidak akan menyembunyikan apa-apa jika dia susah benar-benar bersedia untuk bertunang mahu pun berkahwin.

"Kalau saya hendak bertunang atau apa saya pasti jemput. Cuma malangnya calon pun belum ada lagi," luahnya lagi.

Dalam perkembangan lain, Asmidar yang kini berniaga di bazaar Ramadan di Wangsa Maju Seksyen 1 itu baru sahaja mengeluarkan single terbaru iaitu Bila Cinta Ada.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers