Nabil Ahmad Hak Saya Nak Cium Isteri Saya

Nabil Ahmad Hak Saya Nak Cium Isteri Saya

Nabil Ahmad Hak Saya Nak Cium Isteri Saya


KL, 13 JUN 2014: Lebih kurang tiga minggu yang lalu, pelawak Nabil Ahmad dan isterinya Nazita telah pergi bercuti ke kota nan indah iaitu Paris, Perancis.

Namun tercuit sikit hati kecil pengacara MeleTOP ini apabila gambar ciumnya bersama isteri di Instagram telah dipertikai dan disalah erti oleh sesetengah pihak.

“Saya pun pelik, kenapa sesetengah orang tidak senang dengan gambar itu, saya hanya cium di pipi bukan cium mulut,” katanya ditemui selepas sidang media majlis pelancaran sitkom terbaru Astro Warna, Cakap Melayulah di Unitar, Petaling Jaya.

Menurutnya lagi, gambar cium itu adalah keikhlasan dari hatinya dan tiada niat untuk menunjuk-nunjuk atau sebaliknya.

“Saya cium  isteri saya dan bukan orang lain, kadang-kadang saya pelik artis lain yang belum berkahwin pergi bercuti bersama rileks jer, tak pulak kecoh kecoh” katanya.

Nabil juga berpendapat setiap perkara perlu dilihat secara positif, termasuk dalam hal ini, contohnya ialah bila pasangan berkahwin pada usia yang awal, kemesraaan suami isteri untuk masih mekar dan dia harap ia akan kekal selama-lamanya.

Sitkom Cakap Melayulah yang akan mula bersiaran pada 23 Jun ini jam 10.30 malam di Astro Warna saluran 132.

Nabil memegang watak sebagai Cikgu Daud di pusat Tuisyen Bahasa Malaysia yang turut dibintangi Shahrol Shiro, Jasmin Hamid dan Khatijah Tan.

iskandarX: isk isk isk nak smooshe2 dengan bini pun ada orang kacau ka? hmm tapi kan nak smooshy ke apa ka lebih baik tak payah tayang gambar yang tengah bermesraan dengan bini buat orang lain geram dan naik nafsu aja.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers