Kerana Pilih Lana Nordin, Johan As`ari Dituduh Lelaki Jahat

Kerana Pilih Lana Nordin, Johan As`ari Dituduh Lelaki Jahat

Kerana Pilih Lana Nordin, Johan As`ari Dituduh Lelaki Jahat
Kerana Pilih Lana Nordin, Johan As`ari Dituduh Lelaki Jahat

Ish.. Susah pulak Murai Batu nak bercakap tentang perkara ni. Ibarat nak ditelan mati anak, diluah mati bapak. Sebab seperti mana yang Murai Batu dan orang lain di luar sana beranggapan selama ini, aktor Johan As`ari dan penyanyi Shila Amzah sebelum ini adalah pasangan selebriti yang sedang menjalinkan hubungan cinta.

Yelah, kalau melihat pada posting di Twitter mereka, memang nampak sungguh yang mereka ini seperti yang demikian. Masa tu, takde pulak timbul nama aktres Lana Nordin.

So, pada perkiraan Murai Batu memang sesuailah dia orang berdua ni kalau bercouple. Alih-alih, Murai Batu dapat tahu sepanjang berkawan dengan Shila Amzah, Johan As`ari sebenarnya tengah bercouple dengan Lana Nordin. Dan, Shila Amzah pulak khabarnya tak tahu menahu langsung tentang kehadiran Lana Nordin dalam hidup Johan As`ari.

Kemudian timbullah kenyataan daripada Johan As `ari bahawa dia hanya menganggap Shila Amzah sebagai adik dan Lana Nordin adalah gadis yang dibayangkannya sewaktu berada di depan kaabah. Lantaran itu, dia menganggap bahawa Lana Nordin barangkali ada jodoh yang sudah diaturkan Tuhan buat dirinya.

Shila Amzah pulak berasakan bahawa dia telah tertipu dengan sandiwara Johan. Yelah, kalau seseorang lelaki itu sentiasa mengambil berat dan memberi perhatian pada diri kita serta menjalinkan hubungan yang baik dengan keluarga kita, sudah tentulah hubungan itu boleh pergi dengan lebih jauh lagi dan perasaan suka itu boleh di 'develop' dengan lebih mendalam lagi.

Dalam hal ini, Johan As`ari patutnya tahu bahawa tindakannya itu walaupun hanya sekadar abang angkat seperti yang dimaklumkannya itu mampu 'mencairkan mana-mana wanita'. Jadi adalah sangat penting untuk dia memastikan bahawa tindakannya itu tidak akan disalah ertikan.

Dan, untuk memastikan ianya tidak disalah ertikan dia harus memaklumkan pada Shila bahawa dia ketika itu sedang menjalinkan hubungan cinta dengan Lana Nordin. Lagipun, kalau betul, dia anggap Shila sebagai adiknya, apa salahnya dia dia beritahu dia sudah ada kekasih kepada Shila?

Disebabkan tindakannya itu, tak pasal-pasal pulak dia dituduh sebagai lelaki jahat yang hanya mahu mengambil kesempatan serta mempermainkan hati dan perasaan wanita seperti Shila.

Murai Batu pun tak tahulah nak cakap apa lagi. Murai Batu doakan supaya hubungan Johan As`ari dengan Lana Nordin akan direstui semua dan berakhir hingga ke jinjang pelamin. Buat Shila pula, bersabarlah....

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers