Sherry kini bergelar penyanyi

Sherry kini bergelar penyanyi
Sherry Ibrahim

Sherry kini bergelar penyanyi


Kehadiran Sherry Ibrahim dalam bidang lakonan sememangnya tidak perlu diperkenalkan lagi.

Biarpun pernah 'menghilang' seketika daripada pentas lakonan, namun setelah muncul semula, nama Sherry terus melonjak tinggi.

Tidak mahu berada dalam satu bidang sahaja, kini Sherry atau nama sebenarnya Syarizad Ibrahim, beralih arah ke bidang seni suara pula.

Menurut Sherry sebagai permulaan, dia baru sahaja merakamkan tiga buah lagu bersama artis baru Indonesia, Gusti Aria.

"Dalam single terbaru ini, saya merakamkan dua lagu duet bersama dengan Gusti dan sebuah lagi saya nyanyikan secara solo.

"Sekiranya lagu tersebut mendapat sambutan tinggi, saya ingin mengetengahkan lagu tersebut untuk dijadikan lagu tema sebuah drama," katanya kepada Zass.

Bernaung di bawah syarikat pengurusan Laugh Out Loud Entertainment milik Dafi, Sherry berkata buat masa ini dia belum dapat memberikan tajuk lagu tersebut.

"Insya-Allah, jika tiada aral melintang, saya akan merakamkan dua buah lagu lagi di Indonesia dalam hujung tahun ini," katanya yang kini mengikuti kelas vokal.

Berkongsi perkembangan karier lakonannya pula, bekas pramugari berusia 30 tahun ini berkata, impak dari lakonannya dalam drama Teduhan Kasih, dia mula menerima banyak tawaran lakonan sehingga kini.

"Alhamdulillah saya kini sedang menjalani penggambaran sebuah drama, tajuk drama tersebut buat masa ini masih dirahsiakan.

"Saya bersyukur, kepada ALLAH SWT rezeki dalam bidang seni ini tidak pernah putus," katanya yang baru sahaja pulang dari bercuti di Abu Dhabi.

Ditanya mengenai tawaran berlakon filem, Sherry berkata, dia tidak akan menolak jika diberi tawaran berlakon filem.

"Siapa yang tidak teringin untuk berlakon filem, tapi buat masa ini belum ada rezeki, saya tidak menolak jika diberi tawaran tersebut," katanya.


Bahagia bersama si dia


Dalam pada itu, ketika ditebak mengenai hubungannya dengan seorang jejaka dari Mauritius, Sherry berkata, mereka masih dalam proses mengenali hati budi dan hubungan tersebut baru setahun terjalin.

"Sepanjang setahun bersama, saya cukup senang dengan kehadirannya, dia baik, bertanggungjawab, penyayang dan apa yang paling penting saya selesa dan bahagia bersama si dia.

"Dengan usia yang semakin meningkat, bohonglah saya kata saya tidak pernah memikirkan soal perkahwinan. Namun saya serahkan segalanya kepada Allah SWT, jika jodoh saya sudah sampai, saya terima.

"Namun buat masa ini, tumpuan utama saya adalah kepada karier. Apatah lagi, pengalaman percintaan sebelum ini membuatkan saya lebih berhati-hati dalam memilih pasangan hidup," ujarnya yang enggan dikaitkan dengan Ashraf Muslim.

Comments

  1. Replies
    1. itulah lama ilang last last muncul sebagai penyanyi mesti dia ilang sebab berlatih vokal nie, tak sabar dengar lagu dia nanti.

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers