Najwa Latif terharu

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, Najwa Latif, Terharu


WARTAWAN SINAR HARIAN
17 Jun 2013

PENYANYI remaja, Najwa Latif akui terharu selepas menonton sekumpulan pelajar di Amerika Syarikat menyanyikan lagunya, Sahabat menerusi laman Youtube.

Menurut Najwa, perkara itu diketahui setelah beberapa peminat memaklumkan kepadanya menerusi Twitter.

"Saya tidak pernah sangka perkara seperti ini akan berlaku. Sudah tentu saya terharu dengan perkara ini.

"Saya lihat mereka sangat senang membawakan lagu itu dan ia nyata membuktikan lagu itu mudah diterima sesiapa sahaja.

"Secara jujurnya, melihatkan video itu, saya mula yakin untuk membawa muzik saya di Eropah. Kalau ada peluang saya tidak mahu menolaknya," katanya yang baru saja melancarkan single terbarunya I Love You.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers