Ibu Shahz Jaszle: Anak Saya & Redzwani Puteri Belum Putus Tunang

Malaysia, Hiburan, Berita, Gossip, Artis Malaysia, Selebriti, Ibu, Shahz Jaszle, Anak, Saya, Dan, Redzwani Puteri, Belum, Putus, Tunang


Seperti drama swasta hujung minggu tetapi berlaku in real-time. Ibu Shahz Jaszle tampil petang ini menafikan yang pertunangan antara anak lelakinya itu & Redzwani Puteri telah pun berakhir.

Sangat kontra dengan apa yang telah di’laporkan sebuah akhbar pagi tadi di’mana ada wakil keluarga Redzwani Puteri tampil memberikan kenyataan yang mereka sudah pun memulangkan cincin tunang pada 10 Jun.

“Shah dan Redzwani masih lagi dalam ikatan pertunangan dan kedua-dua belah pihak seboleh-bolehnya mahu hubungan ini kekal”

“Keluarga kedua-dua pihak memang ada berbincang mengenai kemelut yang terjadi tetapi pihak lelaki belum memulangkan cincin pertunangan sebagaimana yang dilaporkan hari ini”

“Kedua-dua belah pihak juga sudah bersepakat untuk menentukan keputusan pertunangan mereka sama ada hendak diputuskan atau tidak selepas kes selesai,” jelas ibu Shahz Jaszle kepada mStar Online.

Comments

  1. alamak is....sy ada try nak login pakai google kat iskandarx.com tu tapi still tak boleh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok Hatimi is dah deactivated dah plugin tu menyusahkan hehehehe cer try lagi ok?

      Delete
  2. salam Is, kenit datang jogging pagi sambil klik kakao talk :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers