Jamal Abdillah Mahu Kahwin Tahun Depan

KUALA LUMPUR, 22 MEI 2013: Penyanyi Jamal Abdillah telah menyatakan keinginannya untuk kembali berumah tangga selewat-lewatnya pada tahun hadapan. Dipetik dari Malaysian Digest, walaupun pernah gagal dalam perkahwinan terdahulu, ia tidak pernah mematahkan hasratnya untuk mempunyai sebuah keluarga bahagia.

"Seperti orang lain, saya juga berhasrat untuk mencari seorang wanita yang sesuai sebagai peneman hidup pada masa hadapan," jelas Jamal yang sudah menjangkau usia 54 tahun pada tahun ini.

Jamal pernah berkahwin dengan Fatimatuzahra Samat pada Disember 2005 dan telah dikurniakan seorang anak lelaki, Ahmad Zaki Yamani. Bagaimanapun perkahwinan yang dibina tidak bertahan lama apabila mereka bercerai pada 15 Mei 2007.

Malaysia, artis malaysia, berita, gambar, berita terkini, hiburan, selebriti, Jamal Abdillah, Mahu, Kahwin, Tahun, Depan


Dalam perkembangan lain, Raja Pop Malaysia ini bakal mengadakan sebuah konsert yang menyaksikan beliau menyanyikan sebanyak 35 buah lagu-lagu popular Allahyarham Tan Sri P. Ramlee bertempat di Istana Budaya bermula 31 Mei sehingga 2 Jun ini.


Writer : cinemaonline.com


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers