Hattan Sah Nikahi Semula Isterinya Ramadan Ini

KUALA LUMPUR, 23 MEI 2013: Penyanyi terkenal, Dato` Hattan mengesahkan yang dia akan menikahi semula bekas isteri pertamanya, Arianie Mohd. Abidin pada tanggal 15 Ramadan ini dan memilih tarikh itu kerana ingin menyambut Aidilfitri bersama sama dengan wanita itu.

Menerusi laporan Kosmo! hari ini, penyanyi yang terkenal dengan lagu Biso Bonar itu pada mulanya mempunyai dua tarikh untuk dipilih, iaitu 15 Ramadan yang kemungkinan jatuh pada 24 Julai atau pun pada hari jadi anak mereka, Adam pada 21 Ogos iaitu selepas Aidilfitri. Namun Hattan kemudiannya memilih 15 Ramadan,

Hattan dan Arianie pernah berkahwin pada 17 Disember 1996 sebelum bercerai talak satu secara rasmi pada 10 Mac 2005 di Mahkamah Rendah Syariah Petaling Jaya, Selangor.

Malaysia, artis malaysia, berita, gambar, berita terkini, hiburan, selebriti, Hattan, Sah, Nikahi, Semula, Isterinya, Ramadhan, Ini


Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang anak lelaki Adam Eiman yang sekarang berusia 15 tahun.

Penyanyi dari Seri Menanti, Negeri Sembilan itu juga pernah berkahwin untuk kali kedua dengan Noorfarashikin Othman pada 11 November 2011 tetapi berpisah dua bulan kemudian.

Tambah Hattan lagi, majlis pernikahan mereka akan berlangsung secara sederhana dan tiada sebarang hantaran dirancang.

Sumber KOSMO!

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers