Pelakon Patrick Teoh mohon maaf


Pelakon, Patrick Teoh, mohon, maaf, Facebook, Jenayah, Perkauman, Malaysia
PETIKAN kenyataan Patrick di laman sosial, Facebook
yang menghina Islam dan menimbulkan kemarahan umat Islam.
KUALA LUMPUR – Pelakon, Patrick Teoh, 65,meminta maaf berhubung kenyataannya menerusi laman sosial, Facebook pada Isnin lalu yang disifatkan telah menghina agama Islam.

Patrick berkata, dia sama sekali tidak berniat mempersendakan Islam dan kontroversi yang tercetus itu menjadi pengajaran berguna untuknya.

“Kepada semua umat Islam, saya dengan ikhlas hati memohon maaf tentang apa yang saya tulis di Facebook sebelum ini dan kenyataan itu telahpun dipadamkan,” ujarnya menerusi Twitter miliknya semalam.

Isu tersebut tercetus selepas pelakon yang pernah membintangi filem Baik Punya Cilok dan Buli itu mempertikaikan garis panduan yang dikeluarkan oleh kerajaan negeri Kedah berhubung majlis sambutan Tahun Baru Cina di negeri tersebut pada 2 Februari depan.

Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.

***iskandarX: Senang-senang je minta mohon maaf, bagi penampaq baru hang tau, hang ingat hang dok Negara bapak hang ka nak kutuk2 Islam nie? Nenek moyang hang kat China nuu pun Islam tau, mai tang hang dengan bapak hang saja tak masuk Islam. Agak-agak aaa, kalau orang Islam kutuk agama lain terus kena saman, kena tangkap, kalau ornag kutuk Islam, semua diam, macam cibai.

Comments

  1. kena ambik tindakan ke atas org kafir yg menghina Islam ni. Baru dia tahu. abe dah pakai domain sendiri. jom kita tukar2 link? URL abe ialah www.juk.my. Thank you in advance.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya betul Daddy, is memang mengkecam sesiapa sahaja yang menghina Islam, tak kira pelakon atau menteri sekalipun, raja pun boleh kena sanggah.

      Delete
  2. betuiii.... suma takut tutup mulut.. 1 mesia konon... senang2 aje dia.. patut kita mencontohi negeri brunei... ok aje rezeki pun melimpah ruah ... kaya raya aje..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm mulut dorang tu mahal mana nak boleh bukak, tapi kita semua Melayu, iaitu Islam tulen nak kena bersatu dulu baru leh buat nie tidak semua ikut acuan politik yang penjajah buat tu untuk melaga-laga kan kita antara sesama Islam. Kalau semua bersatu is ingat negara kita maju lagi dari Mesir, comfirm

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers