Nafi bunuh Sosilawati, 3 rakan


Nafi, bunuh, Sosilawati, 3 rakan, Shah Alam, R. Kathavarayan, tertuduh, keempat, kes, bunuh, jutawan, kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya, Jenayah, MalaysiaSHAH ALAM - R. Kathavarayan yang merupakan tertuduh keempat kes bunuh jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga yang lain, semalam mengaku kepada mahkamah bahawa dirinya tidak terlibat dalam pembunuhan yang berlaku di Ladang Gadong, Banting pada 31 Ogos 2010.

Kathavarayan, 33, turut bersetuju dengan peguam Manjeet Singh yang mewakili bekas peguam, N. Pathmanabhan bahawa tuduhan yang dikenakan terhadapnya adalah salah dan tidak adil.

Tertuduh yang sedang disoal balas Manjeet sebelum itu ditanya sama ada semua keterangan yang diberikan kepada mahkamah bermula pada 3 Disember 2012 adalah bukti yang benar di mahkamah.

"Ya," jawab Kathavarayan tenang.

"Adakah semua ini laporan yang dibuat kepada polis (semasa ditahan)?" soal Manjeet sebelum bekas pekerja ladang itu membalas: "Saya ada beritahu polis sebahagian sahaja, bukan semua."

Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.

***iskandarX: dok nafi pulak dah, kalau betul tak buat cer ceriter saper yang bunuh? nie tak dok wat gimik Datuk masih hidup la apa la, pang muka hang sekali baru hang nak pi tau.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers