2 diberkas cuba jual pistol tiruan

PETALING JAYA - Cubaan sulung dua sahabat untuk mencari wang cara salah dengan menjual senjata api tiruan melalui internet gagal apabila mereka diberkas dalam sekatan jalan di USJ 20 dekat sini pada Isnin lalu.

2, diberkas, cuba, jual, pistol, tiruan,menjual, senjata api tiruan, melalui, internet, mereka, diberkas, dalam, sekatan, jalan, di, USJ 20, Petaling Jaya, Jenayah, Malaysia
PISTOL tiruan yang dirampas daripada dua sahabat
yang ditahan dalam sekatan jalan di USJ Isnin lalu.
Bersama kedua-dua lelaki itu, polis turut menemui tiga pucuk pistol tiruan.

Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Yahaya Ramli berkata, ketika ditahan pada pukul 11.30 malam, kedua-dua suspek yang masing-masing berusia 23 dan 28 tahun menaiki kereta Perodua Myvi dan dalam perjalanan menghantar senjata berkenaan kepada pembeli.

Salah seorang suspek bekerja sebagai juruteknik komputer manakala seorang lagi suspek bekerja sebagai pembantu jurutera.

"Polis yang memeriksa kereta itu menemui tiga pucuk pistol tiruan, beberapa butir peluru bebola dan sepasang gari. Kesemua barangan itu disorok di bawah pelapik kaki tempat duduk belakang kereta suspek," kata beliau pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Daerah Subang Jaya di sini semalam.

Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers