iskandarX Society Politik - Rakyat Malaysia Mahu Najib Teruskan Tugas Sebagai PM - Salleh

KOTA BELUD, 29 Jun (Bernama) -- Rakyat Malaysia mahu Datuk Seri Najib Tun Razak meneruskan tugas sebagai perdana menteri dan beliau perlu diberi mandat yang lebih kukuh dalam pilihan raya umum ke-13, kata Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Sabah Datuk Seri Salleh Said Keruak.







Beliau berkata Najib, yang banyak membawa transformasi dan perubahan kepada negara serta rakyat, telahpun membuktikan bahawa beliau berjaya menyelesaikan pelbagai masalah yang dihadapi rakyat.


"Perdana menteri kita faham tentang ekonomi dan bersedia untuk membuat keputusan yang sukar demi manfaat rakyat dan negara. Beliau menangani isu yang mendepani semua lapisan masyarakat.


"Politik beliau adalah ekonomi. Sebab itulah, kita perlukan beliau untuk meneruskan tugas sebagai perdana menteri dan memberi beliau mandat yang kukuh pada pilihan raya akan datang," katanya.


Salleh, yang juga Speaker Dewan Undangan Negeri Sabah, berkata demikian ketika berucap dalam pertemuan dengan pemimpin wanita peringkat akar umbi Kota Belud di sini Jumaat.


-- BERNAMA


Sememangnya kami sebagai rakyat memang nak menteri kami dari golong Melayu, dan sememangnya Najib Rzak patut dan layak memegang tampok pemerintahan ini kerana dia seorang Melayu kalau yang naik bukan Melayu, dan bukan kerajaan Melayu dah la namanya. Aku sokong Najib bukan sebab aku UMNO or apa pun, tapi aku sebagai Melayu akan tetap sokong kerajaan Melayu. Jangan pikirkan sangat soal politik nie pikirkan tanahair serta agama kita semua. Jangan disebabkan acuan babi dan anjing yang Yahudi cipta ini yang memecah-belahkan kita semua sebagai MELAYU.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers