Rahman Dahlan teruja himpunan sejuta sokong Najib

Rahman Dahlan teruja himpunan sejuta sokong Najib
Himpunan itu akan menunjukkan ramai rakyat Malaysia menyokong kerajaan
dan kepemimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Abdul Rahman Dahlan berkata, beliau teruja dengan himpunan sejuta menyokong Datuk Seri Najib Tun Razak yang dirancang diadakan pada Oktober ini.

Katanya, himpunan itu boleh menunjukkan bahawa ramai rakyat Malaysia yang menyokong kerajaan dan kepemimpinan Najib.

“Saya dengar ratusan ribu akan keluar dan ini kita akan tengok, kita nak tunjukkan bahawa suara di Malaysia ini juga ramai yang sokong kerajaan dan kepimpinan Perdana Menteri,” katanya dalam sidang media selepas Majlis Pelaksaan Pengasingan Sisa Pepejal di Punca pada Selasa.

Pengarah Strategik Komunikasi Barisan Nasional (BN) itu berharap agar tiada mana-mana pihak yang menentang perhimpunan itu kerana ia hak demokrasi rakyat negara ini.

“Saya berpendapat kalau ada kumpulan yang ingin mengumpulkan orang untuk buat perjumpaan balas, itu hak mereka dan kita berharap ia tak ditentang mana-mana pihak,” katanya.

Himpunan sejuta menyokong Najib dengan memakai t-shirt merah itu dirancang oleh Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar, Datuk Jamal Md Yunos sebagai ‘membalas’ himpunan Bersih 4.0 yang mendesak Najib meletak jawatan.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers