Datuk Aliff Syukri Mohon Maaf Akibat Jubahnya Terlajak Jarang

Datuk Aliff Syukri Mohon Maaf Akibat Jubahnya Terlajak Jarang


Sumber Astro Gempak

KUALA LUMPUR, 22 APRIL 2015: Pengasas produk kesihatan dan kecantikan, Datuk Aliff Syukri yang terkenal dengan tagline ‘Terlajak Laris` telah membuat permohonan maaf kepada pengikut laman sosial Instagram miliknya baru-baru ini berikutan foto pemakaian jubahnya.

Menerusi laporan Astro Gempak, Aliff dikhabarkan telah mengenakan sepasang jubah jarang berwarna putih dan foto tersebut telah menjadi viral dan mengundang persepsi negatif pelayar laman sosial.



Aliff kemudiannya bertindak memadam foto jubah `terlajak jarangnya` itu yang mendedahkan bahagian bawah tubuhnya selepas menyedari ia dikutuk pelayar laman sosial.

Usahawan terkenal itu kemudiannya segera memohon maaf kepada para pengikutnya di Instagram dan Facebook.

Menerusi kapsyen permohonan maafnya itu, Aliff mengaku yang dia tidak perasan foto yang dimuatnaik itu menampakkan jubah yang dipakainya menjadi jarang selepas terkena cahaya matahari.

Dia turut mengaku cuai kerana terlalu ghairah untuk mengemaskini laman Instagram miliknya, walaupun sedang sibuk ketika itu.

“Maafkan kekhilafan sebentar tadi..saya memang tak perasan gambar yang di upload sebab terlalu busy saya main update sahaja..Gambar terlanjur tadi kelihatan seperti itu kerana pencahayaan harap semua tidak memperbesarkan perkara ini.."

Memohon agar perkara tersebut tidak diperbesarkan, Aliff turut memuat naik sekeping foto lain yang lebih sopan, bersama permohonan maaafnya itu.



Para pengikut di IG dan FB menyambut baik huluran maaf dari Aliff disamping berpesan supaya usahawan berjaya itu lebih berhati-hati pada masa akan datang.

iskandarX: alamak terlajak seksi lapulak Dato? ker nak cari calon nie???

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers