Jaclyn Victor Bakal Timang Anak Ogos Depan

Jaclyn Victor Bakal Timang Anak Ogos Depan


KUALA LUMPUR, 22 APRIL 2015: Sekeping foto beserta nota gembira telah menjadi petunjuk kepada status terkini penyanyi popular Jaclyn Victor yang mengesahkan dirinya kini berbadan dua. Hal ini telah dinyatakan oleh isteri kepada Shawn Rivierra ini di dalam Facebook miliknya sebentar tadi.

Turut sama dinyatakan juara Malaysian Idol musim pertama ini di dalam posting tersebut ialah imej berupa safety pin yang menjadi simbolik ibu mengandung.



Jac juga memanjat doa agar perjalanan suaminya dari Amerika Syarikat selamat dan segera tiba.

Antara lain pelantun lagu Gemilang ini juga menggambarkan bagaimana keterujaan bergelar ibu dimana akan menjalani detik dan waktu pahit manis serta turun naiknya seorang ibu, sumber inspirasi, gaya dan rupa yang selekeh namun tiada apa yang lebih bermakna daripada menjadi ibu mengandung.

Jac sekali lagi menyatakan rasa yang cukup gembira apabila mengetahui diri bakal menjalani pengalaman yang baru dan seringkali dinantikan dirinya dan wanita lain diluar sana. Keterujaannya itu antara lain disalurkan kepada idea kreatif yang menunjukkan betapa bahagianya hidup Jac kini.

B - being two has been much fun

A - & we've been over the moon

B - but we wanted to add one more

Y - you'll get to meet him/her soon

Tidak seperti sesetengah selebriti yang memilih untuk merahsiakan dahulu kandungan mereka, Jac sebaliknya memilih untuk berkongsikan ia kepada umum. Dia sempat mengarang seloka dalam Bahasa Inggeris selain mendedahkan bahawa dia dijangkakan melahirkan cahayamata pertamanya sekitar Ogos depan.

Bercakap mengenai jantina, Jac katanya akan berkongsikan dengann anda semua apabila mendapat tahu mengenainya nanti. Didalam notanya itu lagi Jac turut berkongsi perasaannya menerusi hashtag #2ndtrimester #blessed #happiness #summerbabymomma #momma2be #doakanyangterbaekkkk #sweeterthanadream #seindahmimpi yang mengusik perasaan yang turut sama gembira untuk penyanyi bersuara emas ini. Tahniah Jac!

Shawn and I are expecting,

Yes it's so so true,

Will we decorate in pink or in blue? Well we'll let you know in a few,

God has blessed us with a lil kicker,

Due to arrive in the summer,

August 2015 to be precise,

We're keeping it a nice lil surprise.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers