Fahrin Ahmad Cuak Raja Ilya Duduk Di Atas Peha

Fahrin Ahmad Cuak Raja Ilya Duduk Di Atas Peha


KUALA LUMPUR, 22 APRIL 2015: Pelakon Fahrin Ahmad 34, akui berasa sangat cuak apabila Raja Ilya duduk di atas peha dan membuatkan dia tidak selesa dan membataskan pergerakkan.

Namun adegan itu berlaku gara-gara melakonkan watak terbarunya sebagai Kapten Ameer Reza dalam filem Pilot Cafe yang akan ditayangkan pada 30 April depan.

Selain Fahrin pelakon lain yang membintangi ialah Izara Aishah, Remy Ishak, Neelofa serta Keith Foo.

“Walaupun ia adalah lakonan semata-mata, saya akui gementar untuk membuat aksi-aksi yang intim di dalam filem sehingga saya fokus untuk buat sekali sahaja ‘shoot’ tanpa diulang-ulang.

“Memang saya dah banyak kali berlakon drama mahupun filem tetapi watak lelaki kasanova yang memerlukan aksi-aksi ghairah di ranjang sebenarnya saya malu dan segan,” ujarnya kepada portal Murai.com.my.

Fahrin yang ditemui media Di Majlis Pratonton Filem Pliot Café di ibu negara turut menjelaskan setiap pelakon perlu lunaskan tanggungjawab dengan sempurna dan profesional walaupun adegan tersebut bercanggah dengan peribadi sendiri.

“Untuk filem ini sebenarnya banyak menyedarkan kita apa itu erti cinta dan kasih sayang, walaupun hidup kita dilimpahi wang ringgit dan kemewahan tak semestinya kita bebas lakukan apa sahaja

“Setiap kebaikan yang kita lakukan akan dibalas dengan baik begitu juga dengan kejahatan yang kita pernah buat pasti ada jalan penyelesaian.

“Kekuatan filem Pilot Café terletak pada komitmen produksi, pelakon dan pengarahnya Osman Ali yang tiada tolok bandingnya, yang pasti filem ini mampu buat anda menangis,” ujarnya mengakhiri petah kata.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers