Uqasha Senrose Bertudung Kerana Kemahuan Sendiri

Uqasha Senrose Bertudung Kerana Kemahuan Sendiri

Uqasha Senrose Bertudung Kerana Kemahuan Sendiri


KUALA LUMPUR, 18 JUN 2014: Aktres Uqasha Senrose yang kini tampil bertudung menjelaskan yang imej terbarunya itu adalah kerana kemahuan sendiri dan bukan paksaan dari sesiapa.

“Tiada paksaan daripada sesiapa pun… Bertudung adalah kerana kemahuan sendiri kerana saya mahukan yang terbaik untuk diri saya.

“Kalau boleh saya mahu perkara ini berterusan kerana saya rasa lebih bahagia dan tenang dengan cara saya sekarang. Doakanlah yang baik-baik buat saya,” kata kakak kepada aktres Nelydia Senrose itu mengenai isu tudungnya.

Sebelum ini ada dakwaan yang mengatakan perubahan Uqasha bertudung adalah disebabkan teman lelakinya.

Malah pemilik nama Nik Zaris Uqasha Senrose Nik Sen ini turut mengesahkan dia sudah mula berhijrah sepenuhnya awal bulan ini.

“Saya bertudung untuk sebuah drama pada mulanya. Tetapi hati terbuka untuk terus mengenakan tudung. Saya juga akan ‘request’ untuk memakai tudung semasa berlakon selepas ini,” katanya ketika dihubungi.

Uqasha bagaimanpun sempat memberitahu dia kini masih dalam fasa belajar untuk mengenakan fesyen yang lebih sesuai dengan imej terbarunya itu.

iskandarX: Hmmm Uqasha Sanrose bertudung lebih manis dan  ayu dipandang.

Comments

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers