BBVE aplikasi penyelesaian BlackBerry

BBVE aplikasi penyelesaian BlackBerry

BBVE aplikasi penyelesaian BlackBerry


Anda pemilik telefon pintar BlackBerry dan memerlukan penyelenggaraan? Jika ya, masalah anda akan dapat diatasi dengan adanya aplikasi baru BlackBerry Virtual Expert (BBVE).

Dilancarkan baru-baru ini, BBVE adalah aplikasi diagnostik untuk peranti BlackBerry OS dan BlackBerry 10. Bergantung kepada jenis BlackBerry yang anda miliki.

BBVE anda boleh melakukan ujian dengan mengenal pasti jika ada sebarang masalah pada telefon, malah aplikasi itu turut mencadangkan cara menyelesaikan terbaik.

Namun, begitu bagi pemilik BlackBerry OS 10.2.1, aplikasi BBVE siap dibina dalam telefon berkenaan dan hanya perlu menekan butang kekunci ‘HELP’ diikuti butang Testing bersama menu perkakasan (toolbar).

Bagi pengguna telefon BlackBerry OS 10.2 dan ke bawah, jika mahu menggunakan BBVE anda perlu memuat turun aplikasi berkenaan terlebih dulu.

Bagi memudahkan kerja, muat turun melalui BlackBerry World dalam telefon, kemudian buat pencarian melalui ‘Virtual Expert‘, atau gunakan saja imbasan melalui kod bar (barcode).

Selepas memuat turun, pastikan ada butang BBVE dipaparkan dalam skrin utama telefon anda. Untuk mendapatkan maklumat lanjut berhubung BBVE dengan cara interaktif boleh menyemak melalui tutorial laman web Blackberry.





Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers