Nora Danish Minta Individu Yang Menyindirnya Bersemuka

Nora Danish Minta Individu Yang Menyindirnya Bersemuka

Nora Danish Minta Individu Yang Menyindirnya Bersemuka


KL, 17 JUN 2014: Murai Batu tertarik dengan nota yang dimuat naik pelakon, Nora Danish di Instagram malam tadi menarik perhatian Murai Batu, bukan apa selalunya Nora pasti akan memuat naik foto-fotonya yang riang tapi notanya semalam seolah-olah macam tegang.

Tapi pasal apa pula? Murai Batu pon tak pasti. Apa yang pasti pelakon itu meluahkan rasanya sebaik sahaja tamat Majlis Previu Filem Pengantin Malam yang berlangsung malam tadi.

Kata-kata Nora Danish yang menarik perhatian Murai Batu seperti:

"I was at Pengantin Malam pc. Press Interviewed me and I was shocked dgr berita ni. Pabila mereka menggunakan media social sebagai tempat menyindir dan lepas perasaan, malah account tidak diprivatekan, akhirnya saya sebagai celebrity yg kena jawab segala persoalan. Jadi, jgn marah pabila saya comment. Self reminder, reporters/bloggers r everywhere so think before u say simthing. It might get bck to u. To whom it might concern bersemuka if tak puas hati lebih baik dari perli memerli"

Menerusi tulisan tersebut jelas menunjukkan ia ditujukan kepada individu tertentu. Tetapi siapa yang dimaksudkan tidak pula dinyatakan.

Cuma di akhir kata Nora Danish seolah-olah ingin memberitahu kepada individu yang sedang memerlinya menggunakan media sosial itu bersemuka jika tidak berpuas hati.

iskandarX: Sapa dia? Sapa dia? habaq mai kat is biaq is kepak tangan dia ke belakang baru dia tau.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers