Nash Lefthanded Rancang Kahwin di 2014

Nash Lefthanded Rancang Kahwin di 2014

Nash Lefthanded Rancang Kahwin di 2014

Vokalis kumpulan rock tersohor Lefthanded, Nashrudin Elias, 54, atau lebih mesra dengan panggilan Nash memberitahu dia meletakkan sasaran untuk mengakhiri zaman solonya pada tahun 2014.

“Saya sasar untuk berkahwin pada tahun 2014. Pada saya, di usia sekarang, niat untuk berkahwin adalah bukan berdasarkan keinginan dan nafsu, tetapi lebih kepada untuk mencari peneman yang berada dalam satu arus kesefahaman,” ujar Nash ketika disoal tentan perancangannya mengakhiri zaman solo.

Mengulas mengenai khabar yang menyatakan bahawa dia kini sedang mengenali hati budi seorang wanita, Nash hanya tersenyum dan memberi jawapan ringkas iaitu ‘Insya-Allah’. 

Dalam perkembangan lain, Nash menyatakan dia ada melakukan perbincangan bersama dengan Datuk Ramli Sarip mengenai buah tangan terbarunya dalam bidang muzik setelah lama tidak muncul dengan lagu dan album baru.

“Saya ada berbincang dengan Ramli mengenai perkara tersebut. Mungkin saya akan mengeluarkan single baru atau album penuh, semuanya masih dalam fasa perbincangan. Saya akan serahkan semuanya kepada Ramli dan dia akan menerbitkan buah tangan terbaru saya nanti,” ujar Nash ketika ditemui di Sidang Media Pelancaran Tahun Melawat Malaysia 2014 di Bangunan Sultan Abdul Samad, Kuala Lumpur pada Isnin.

Ketika ditanya adakah dia bakal berkolaborasi dengan Ramli dalam salah sebuah lagunya, Nash menjelaskan semuanya dalam peringkat perbincangan.Namun begitu, ujar Nash, kalau perkara tersebut menjadi kenyataan, dia begitu teruja dan menantikan peluang untuk berduet dengan penyanyi yang mendapat jolokan ‘Papa Rock’ itu.

Sementara itu, Nash juga meluahkan pendapat tentang mengeluarkan album atau single baru setelah sekian lama tidak muncul dengan sebarang produk.

“Bagi saya, dalam bidang seni ini tiada istilah terlambat untuk berkarya. Selagi ada material yang baik untuk dipersembahkan kepada peminat di luar sana, selagi itu seseorang artis boleh berkarya,” ujar Nash mengakhiri perbualan.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers