Oh My Ganu!: Izzue Islam Kurang Fokus Kerana Zizan Razak

Oh My Ganu!: Izzue Islam Kurang Fokus Kerana Zizan Razak
Oh My Ganu!: Izzue Islam Kurang Fokus Kerana Zizan Razak

Oh My Ganu!: Izzue Islam Kurang Fokus Kerana Zizan Razak


Ahli kumpulan Forteen yang kini meletup-letup sebagai pelakon, Izzue Islam mengakui pelawak Zizan Razak banyak mengganggu konsentrasinya dalam lakonan.

Bagaimanapun, pengakuan tersebut hanya dibuat selepas menceritakan pengalaman berlakon bersama Zizan dalam telefilem Oh My Ganu!

“Memang saya banyak tergelak dan sukar untuk berlakon dengan Zizan. Bila dengar suara dia je, saya dah tak tahan nak ketawa. Dia memang kelakar. Pengalaman berlakon dengan Zizan memang best,” ujarnya.

Dalam pada itu, Izzue yang memegang watak sebagai adik kepada Tiz Zaqyah menolak dakwaan yang mengatakan lakonannya dalam telefilem ini lebih menonjol berbanding Zizan dari segi penggunaaan loghat Terengganu.

“Mana ada. Longhat saya lebih kepada loghat Kelantan. Saya pun orang Kelantan.

"Saya rasa Zizan punya loghat lebih kepada Loghat Terengganu. Dia pun berasal dari Ganu. Cuma mungkin stail dia cakap dah ke arah loghat Ganu moden sikit,” katanya.

Dalam episod kemuncak Oh My English! Musim kedua, status percintaan Cikgu Middleton (Zain Saidin) bersama Cikgu Ayu (Tiz Zaqyah) masih lagi tergantung.

Bagaimanapun, penonton setia drama ini boleh mengetahui jawapan berkenaan dengan menonton telefilem istimewa Oh My Ganu! yang disiarkan di Astro TVIQ (Saluran 610) dan Astro Maya HD (Saluran 135) pada 27 November ini.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers