Duit RM5,000 Ajieb Rosdi Tiba-Tiba Lesap Dalam Bank!

Malaysia, Berita, Gossip, Gosip, Hiburan, Selebriti, Artis Malaysia, Duit, RM5,000, Ajieb Rosdi, Tiba-Tiba, Lesap, Dalam, Bank
Ajieb Rosdi

Duit RM5,000 Ajieb Rosdi Tiba-Tiba Lesap Dalam Bank!


KUALA LUMPUR, 21 OGOS 2013: Setelah pulang ke Malaysia untuk cuti menyambut AIdilfitri, Ajieb Rosdi yang telah berpuasa selama sebulan di Seoul, Korea Selatan dilaporkan telah kehilangan wang berjumlah RM5,000 dalam akaun banknya.

Perkara ini disahkan Ajieb Rosdi menerusi laman twitter peribadinya yang tertulis,
@AjiebRosdi: duit sy RM5,000 #lesap dalam bank. Diharap pihak @maybank2u @MaybankCard dapat selesaikan dgn segera. Terima kasih

Bercakap kepada portal Murai, Ajieb Rosdi telah mengesahkan lebih lanjut tentang kehilangan wang tersebut.

"Saya menyedari wang saya ini lesap ketika saya berada di Korea Selatan lagi. Itupun selepas dimaklumkan oleh pihak pengurusan saya bahawa duit yang saya transfer itu tidak diterima.

"Setelah ketahui akan perkara tersebut, saya telah cuba menghubungi pihak bank untuk melaporkan perkara tersebut. Kalau tidak silap, saya telah melaporkan perkara ini seminggu sebelum sambutan Aidilfitri," katanya kepada murai.com.my dalam nada kerisauan.

Ditanya adakah dia sudah melaporkan perkara tersebut kepada pihak polis, Ajieb berkata, dia ini sedang menanti maklum balas dari pihak bank.

"Saya masih belum laporkan kepada pihak polis. Setakat ini, saya tidak tahu apa punca duit saya lesap. Sama ada digodam atau apa, saya pun tak tahu. Saya sedang menanti pihak bank untuk menyelesaikan perkara ini. Namun, sampai sekarang saya masih belum terima maklum balas apa-apa.

"Saya harap pihak tertentu dapat membantu saya selesaikan masalah ini. Ini kerana wang tersebut melibatkan urusniaga antara pihak Malaysia dan Korea Selatan," jelasnya.

Di samping itu, Ajieb bakal mengadakan sesi pra-dengar lagu single K-Pop pertama pada 24 Ogos ini, Sabtu bertempat di Karaoke Red Box, IOI Mall, Puchong. Selain sesi pradengar, kelab peminat Ajieb bakal melancarkan kelab peminat tersebut iaitu BFA (Best Friend Ajieb) secara sah pada hari berkenaan.

Comments

  1. wohohoho.... ke dia tersalah bagi password maybank kt hackers

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya lah kan is pun rasa jugak, dia terbagi password kepada scammer nie kat email dia. Sebab sekarang penipuan maybank2u banyak. Artis tak semestinya kebal dengan penipuan nie, lagi ramai nak menipu dorang adalah kan?

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers