Didie Alias Akui Sudah Insaf Dalam MeleTOP?

Malaysia, Berita, Gossip, Gosip, Hiburan, Selebriti, Artis Malaysia, Didie Alias, Akui, Sudah, Insaf, Dalam, MeleTOP
Didie Alias

Didie Alias Akui Sudah Insaf Dalam MeleTOP?


KL, 20 OGOS 2013: Sebelum apa-apa Murai Batu nak ucapkan tahniah buat pelakon, pelawak dan pengacara Didie Alias di atas kemenangannya dalam Anugerah Lawak Warna 2013 yang telah pun berlangsung dengan jayanya di Istana Budaya pada malam Jumaat lalu.

Didie Alias meraih kemenangan setelah dinobatkan sebagai Artis Lawak Wanita Popular bagi kategori popular yang memerlukan undian daripada peminat. Dalam kategori tersebut, Didie Alias telah berjaya mengenepikan saingannya seperti Jihan Musa, Noorkhiriah, Sharifah Shahirah dan Scha Al Yahya yang tidak kurang hebatnya.

Tahniah sekali lagi buat Didie Alias. Dengar cerita, rumah terbuka hari rayanya yang diadakan baru-baru ini juag meriah dengan kehadiran ramai tetamu, peminat dan rakan seperjuangan. Kelas kau Didie.

Apapun sempena kemenangannya itu, Didie Alias bakal muncul dalam program MeleTOP yang dikendalikan oleh dua pengacara yang sinonim iaitu Neelofa serta Ahmad Nabil. Selain memperkatakan tentang kemenangannya itu, Didie Alias juga khabarnya bakal membuat pengakuan yang dia sudah pun insaf. Eh! Insaf pasal apa ek?

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers