Ummi Nazeera bertudung?

NOR ATIEYAH YUSOFF

Malaysia, Berita, Gossip, Selebriti, Artis Malaysia, Ummi Nazeera, bertudung
Ummi Nazeera


NAMA Ummi Nazeera barangkali agak tenggelam selepas kisah kontroversi pergaduhannya dengan bekas kekasih, Remy Ishak beberapa tahun lalu.

Apatah lagi semenjak itu, Ummi berhijrah ke luar negara untuk menyambung pengajiannya.

Bagaimanapun minggu ini industri dikejutkan dengan penghijrahan pelakon yang pernah membintangi filem Merong Mahawangsa ini.

Ummi dikatakan memuat naik sekeping gambarnya bertudung di laman Instagram dan turut memadam gambar-gambarnya yang mendedahkan aurat sebelum ini.

Comments

  1. Cantiknya Umi... Sofia minat sgt2 dgn umi ni sejak dari awal2 dia belakon dulu lg. Rindu nak tengok umi berlakon lg. Btw, Sofia ada ade buat GA. Ada baaanyak hadiah novel-novel Melayu untuk dimenangi. Paling best, semua orang boleh pilih hadiah. Come! Come! Jom join. ^_^

    http://violetsofia.blogspot.com/2013/07/hikayat-violet-sofias-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. A'aa Umi nie memang elok dan cantik kalau bertudung, macam dalam citer Nur Kasih dulu tu, kan elok kan kan? Kalau nak invite is ke apa2 sila ke iskandarx.com blog personal is.

    ReplyDelete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers