Stacy azam kurus

Malaysia, Berita, Gossip, Selebriti, Artis Malaysia, Stacy, Azam, Kurus
Stacy

WARTAWAN SINAR HARIAN
1 Julai 2013

DEK kerana menerima banyak teguran berikutan berat badannya yang sedikit berisi sebelum ini, penyanyi lincah, Stacy berazam untuk menurunkan berat badannya.


Kata Stacy, untuk mendapatkan bentuk badan asalnya, dia banyak melakukan aktiviti lasak seperti sukan futsal pada waktu terluang.


"Sebelum ini, ramai yang tegur badan saya sudah berisi dan ketika itu berat badan saya 53 kilogram. Sejak itu saya cuba untuk kuruskan badan dengan lakukan aktiviti yang saya suka.


"Selain daripada melakukan aktiviti sukan, saya juga cuba menjaga pemakanan yang sihat supaya azam untuk turunkan berat badan dapat dilakukan dengan cepat," jelasnya yang baru sahaja selesai merakamkan sebuah lagu

dengan kumpulan Smash dari Indonesia.

Tambah Stacy, penambahan berat badannya sebelum ini mungkin juga berpunca daripada kekurangan menjalani latihan tarian sebelum ini.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers