Aizat: 'Saya sedang bereksperimen'

Malaysia, Berita, Gossip, Selebriti, Artis Malaysia, Aizat, Saya, Sedang, Bereksperimen
Aizat Amdan

RAZIATUL HANUM A. RAJAK
29 Jun 2013

PENYANYI, Aizat Amdan yang kini sedang menyiapkan album solo ketiganya berkongsi rahsia bahawa dia sedang bereksperimen dalam album tersebut.

“Setakat ini, konsep atau ‘sound’ apa yang saya akan pakai untuk album ketiga ini masih belum jelas.

“Tapi bila saya tengok album pertama dan album kedua, saya rasa saya nak buat eksperimen dengan cara saya sendiri,” katanya ketika ditemui baru-baru ini.

Aizat berkolaborasi dengan nama-nama besar dalam industri muzik seperti Yuna, Azlan and The Typewriter  dan Zee Avi untuk album solo ketiganya ini.

“Untuk lagu ciptaan saya yang berkolaborasi dengan Zee Avi itu sebenarnya, saya buat untuk saya sendiri tapi apabila Zee Avi dengar dia kata sedap, jadi, kami kolaborasilah,” katanya.

Menyentuh soal kisah cintanya, penyanyi berusia 24 tahun ini mengakui hatinya masih belum dimiliki.

“Apabila orang bercakap tentang muzik saya, lagi saya suka sebab itu yang saya nak buat pada awalnya.

“Hubungan itu suatu perkara yang...tak tahulah. Untuk sekarang ini, sudah tentulah ‘seeing people, meeting people’ nak tengok serasi ke tidak,” katanya.

Tambahnya, "saya masih ‘single’ lagi. Dengan Zee Avi hanya kawan. Saya selesa kerja dengan dia. Dia profesional dan nyanyi pun sedap," menjawab gosip yang bertebaran mengaitkan mereka berdua. 

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers