Tidak Dibenarkan Bercinta, David Teo Mahu Artis MIG Jadi Jutawan

Ya, perasaan cinta sememangnya tidak boleh dihalang jika ianya sudah mula berputik. Cinta juga boleh memberi masalah besar kepada individu yang tidak pandai mengawal perasaan cinta mereka. Itu yang menjadi perkara yang sangat dirisaukan oleh Ketua Pegawai Eksekutif Metrowealth International Group (MIG), David Teo.

Pihak MIG sama sekali melarang artis di bawah naungan mereka terutamanya mereka yang baru menceburi bidang seni dikhuatiri boleh merosakkan karier mereka sendiri.

Menurut David Teo, ramai yang tidak sedar dan faham mereka sebenarnya sedang membina nama dan karier arits naungan mereka dalam  bidang lakonan, bukan melakukan kekejaman seperti dakwaan sesetengah pihak. Cinta boleh menggugat kerja-kerja terutamanya bagi artis yang masih baru lagi.

Malaysia, Artis Malaysia, Selebriti, Producer Malaysia, Gosip, Meletop, Ketua Pegawai Eksekutif Metrowealth, MIG, David Teo, tidak, benarkan, bercinta, mahu, artis, jadi, jutawan


Tambah David lagi, jika dilihat kepada artis yang telah melanggar perjanjian mereka, kedudukan mereka sebagai seorang pelakon akhirnya seperti tidak terurus. Kebanyakan yang mereka yang mengikut syarat-syarat yang telah ditetapkan akhirnya berjaya dan baru kelonggaran diberikan untuk memikirkan soal rumahtangga.

Ada juga antara dikalangan artis menggunakan MIG sebagai batu loncatan untuk dikenali ramai dengan lebih mudah, tetapi akhirnya langgar segala peraturan yang telah ditetapkan oleh pihak MIG.

Namun pihak MIG tidak serik untuk mengambil bakat-bakat muda sebagai artis naungan mereka kerana mereka percaya hanya artis yang terbaik sahaja yang akal kekal di MIG dan tidak rugi besar jika ada adanya ingin keluar dari MIG.

Antara artis-artis yang telah berjaya dibawah naungan MIG adalah Yana Samsudin, Wawa Zainal, Angah (Raja Lawak), Farid Kamil, Nora Danish, Along Cham dan Shaheizy Sam.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers