Demi Kerja, Lisdawati Sanggup Dedahkan Rambut


Baru-baru ini, pelakon terkenal Lisdawati telah membuat keputusan untuk berhijrah sepenuhnya dan dilihat tampil dengan imej bertudung ketika menghadiri pelancaran farmasi milik Serina Redzuawan.

Lisdawati atau nama sebenarnya Nisdawati Nazaruddin, 34, bagaimanapun mengakui berat hati berhadapan dengan situasi dimana dia harus membuka tudung jika terpaksa menjayakan sesuatu watak dalam lakonan demi mencari rezeki untuk anak-anak dan keluarga tercinta.

Cabang lakonan merupakan punca utama rezeki untuk keluarga untuk membesarkan anak-anak, namun jauh disudut hati sebagai seorang ibu mana yang tidak mahukan perubahan arah kebaikan dan mencari keredhaan dari yang Esa.

Malaysia, Artis Malaysia, Selebriti, Gosip, Meletop, Demi, kerja, Lisdawati, Sanggup, Dedahkan, rambut


Mengakui imej bertudung adalah dirinya yang terbaru, Lisdawati mengharapkan orang ramai memahami situasinya sebagai seorang pelakon yang terpaksa menerima lakonan yang menglibatkan dirinya tanpa bertudung kerana melalui lakonan sahaja yang mampu memberi sumber rezeki kepada keluarga.

Tetapi Lisdawati mengakui seboleh-bolehnya dia cuba untuk tidak melakonkan watak-watak yang memerlukan dirinya memakai seksi dan sebagainya sebaliknya akan muncul dengan watak menutup aurat seperti bertudung.

Tambah Lisdawati lagi, perubahan sebenarnya datang dari dirinya secara perlahan-lahan dan berubah kepada yang lebih baik adalah niat utama dan tidak semestinya perubahan itu diharuskan berlaku dalam sekelip mata sahaja.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers