Eina Azman Akan Tetap Saman Ibu Afiq Muiz

Pelakon baru Eina Azman yang terlibat di dalam kontroversi pertelingkahan di antara Afiq Muiz dan Ibunya Hasliza Mohamad, hari ini membuat pengakuan akan teruskan niatnya untuk menyaman ibu pelakon lelaki tersebut.

Menurut laporan Berita Harian, Eina Azman mendakwa telah memberi satu minggu kepada ibu Afiq untuk memohon maaf, tetapi tiada apa-apa berita daripada wanita tersebut sehingga ke hari ini.

Eina juga telah menyerahkan kes saman tersebut kepada ayahnya dan memberitahu dia tidak akan memohon maaf dengan ibu Afiq yang telah memalukannya dan dia berada di pihak yang benar.

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, Eina Azman, Akan, tetap, Saman, ibu, Afiq Muiz


“Saya serahkan kes saman ini kepada keluarga. Mereka akan uruskan, tunggu sahaja apa yang akan berlaku seterusnya. Sampai sekarang, ibu Afiq masih belum memohon maaf. Malah, keluarga ibunya juga turut menyerang saya di laman twitter,” katanya yang dipetik daripada Berita Harian, hari ini (Selasa).

Di dalam Berita Harian juga ada menyebut ibu saudara Afiq yang dikenali sebagai Norlela akan tampil memberi penjelasan dan membetulkan semula kenyataan bercanggah yang telah diberikan ibu Afiq dalam Melodi Ahad lepas.

Menurut Eina lagi, ibu saudara Afiq itu cukup mengenali Afiq kerana dia yang menjaga pelakon itu sejak dari kecil.

Eina juga mengharapkan selepas ibu saudara Afiq memberi kenyataan, orang ramai akan dapat memahami perkara sebenar dan perkara ini dapat diselesaikan secepat mungkin supaya tidak menganggu kerjaya seni mereka berdua.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers