Produser David Teo Kesal Ditipu Aeril Zafrel Pasal Agama

KUALA LUMPUR, 21 MEI 2013: Penerbit dan juga Ketua Pegawai Eksekutif Metrowealth International Group (MIG), David Teo kesal apabila ditipu oleh pelakon Aeril Zafrel yang memperdayanya bagi menamatkan kontraknya dengan MIG kerana ingin mempelajari ilmu agama.

"Mula-mula Aeril kata mahu belajar agama dan kerana itu dia meminta saya untuk tamatkan kontrak lebih awal. Kalau bab agama, saya agak sensitif. Sebab itulah saya memenuhi permintaannya kerana menyokong langkah yang hendak diambilnya untuk melakukan sesuatu ke arah kebaikan.

"Tiba-tiba saya dapat tahu dia membintangi sebuah filem di Hollywood pula. Dia sudah tidak memenuhi apa yang dikatakannya sebelum ini," ujarnya seperti dipetik daripada mStar.

Terdahulu, Aeril atau nama sebenarnya Suhairil Sunari, 26, mengesahkan dia tidak lagi bernaung di bawah pengurusan MIG selepas mempertimbangkan beberapa perkara yang disifatkannya sangat peribadi dan pernah dikatakan berkecil hati serta tidak menyenangi 'budaya' kerjaya diamalkan oleh syarikat tersebut.

aeril zafrel, aeril zafrel berhijrah, David Teoh, David Teo, MIG, mig production, splash_popular, artis malaysia, berita, gambar, berita terkini, hiburan, selebriti


Walaubagaimanapun David tidak berhasrat untuk mengambil tindakan atas kenyataan-kenyataan tersebut termasuklah perbuatan Aeril yang memperdayanya.

David berkata, apa yang berlaku pasti ada hikmahnya dan individu yang menipu pasti akan mendapat balasan tanpa perlu mengambil sebarang tindakan.

"Dia mahu tamatkan kontrak, saya sudah tunaikan janji saya. Walaupun saya diperdaya, tidak apa, balasannya akan datang kemudian. Saya pun tidak rugi apa-apa. Saya sudah biasa dengan artis-artis di bawah naungan MIG seperti kata pepatah 'kacang lupakan kulit'.

Tambah David lagi, sudah ramai artis MIG yang telah berjaya dalam karier lakonan masing-masing seperti Yana Samsudin, Shaheizy Sam, Wawa Zainal, Farid Kamil, Nora Danish dan ramai lagi.

Writer: cinemaonline.com

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers